Skip to main content

کیسے ورڈپریس اور ٹمبلر انٹرنیٹ کو عجیب و غریب رکھے ہوئے ہیں

 Matt کا نقطہ نظر یہ ہے کہ جب ویب کھلا اور تفریحی ہو تو دنیا بہتر ہوتی ہے، اور Automattic ایسی مصنوعات بناتا اور حاصل کرتا ہے جو اس مقصد کے ساتھ ساتھ مدد کرتی ہیں۔ یہ شرط شاید خود ورڈپریس کے ساتھ سب سے زیادہ واضح ہے۔ انٹرنیٹ پر تمام ویب سائٹس میں سے تقریباً 43 فیصد ورڈپریس پر چلتی ہیں، جو اوپن سورس سافٹ ویئر کا ایک ٹکڑا ہے جو کوئی بھی مفت میں ڈاؤن لوڈ اور استعمال کر سکتا ہے۔ یہ باضابطہ طور پر ورڈپریس فاؤنڈیشن کے زیر انتظام ہے، لیکن اگر آپ پریشانی نہیں چاہتے ہیں، تو آپ صرف WordPress.com پر جا سکتے ہیں اور آپ کے لیے زیادہ تر کام کرنے کے لیے Automattic کو ادائیگی کر سکتے ہیں۔ یہ ایک بالکل دلچسپ ماڈل ہے جس نے ظاہر ہے کہ بہت اچھا کام کیا ہے، اور میں اس بارے میں مزید جاننا چاہتا تھا کہ میٹ نے اسے اس طرح کیوں ترتیب دیا اور اس ڈھانچے کے چیلنجز کیا ہیں۔


میں ٹمبلر کے بارے میں بھی بات کرنا چاہتا تھا - یہ ٹیلر سوئفٹ کا پسندیدہ سوشل پلیٹ فارم ہے، اور یہ ان چیزوں میں سے ایک ہے جسے صارفین نے زندہ رکھا ہے چاہے کتنے ہی کارپوریٹ مالکان نے اسے مارنے کی کوشش کی ہو۔ لیکن ہر سماجی پلیٹ فارم کی طرح، اس میں بھی معنی خیز اعتدال پسند چیلنجز ہیں۔ مشہور ہے کہ ایپل کے ایپ سٹور پر ایپ حاصل کرنے کے لیے اسے پورن پر پابندی لگانی پڑی جس پر صارفین اب بھی پریشان ہیں۔ میٹ اور میں نے ان چیلنجوں کے بارے میں بات کی۔


ایک نوٹ: میٹ نے کچھ بار "گٹنبرگ" نامی چیز کا تذکرہ کیا - یہ ورڈپریس میں تخلیق کا نیا تجربہ ہے، اس سائٹ کا وہ حصہ جہاں لوگ حقیقت میں چیزیں بناتے ہیں۔


یہ ایک لمبا ہے، لیکن یہ گہرا ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ آپ اسے پسند کریں گے۔

آخری بار جب آپ اور میں نے چیٹ کی تھی وہ ٹمبلر کے حصول کے بعد تھی۔ یہ ایک دلچسپ گفتگو تھی، لیکن یہ برسوں پہلے کی بات تھی، اس لیے اس پر عمل کرنے کے لیے بہت کچھ ہے۔ آٹومیٹک نے بہت ساری کمپنیاں خریدی ہیں۔ آپ نے بہت ساری مصنوعات جاری کیں — ورڈپریس کے ساتھ شروع کیا، جس کی بنیاد آپ نے ظاہر کی تھی۔ آپ نے Tumblr حاصل کیا، Pocket Casts خریدا، آپ کے پاس WooCommerce ہے۔ شروع میں شروع کریں: آٹومیٹک کیا ہے؟ آپ اس کے بارے میں کیسے سوچتے ہیں؟ آپ کی تمام کمپنیاں کیا ہیں؟


ضرور لہذا Automattic 2005 سے مکمل طور پر تقسیم شدہ کمپنی ہے۔ اب 17 سالوں سے، ہم ویب کو ایک بہتر جگہ بنانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ ہم تجارت میں اشاعت کو جمہوری بنانا چاہتے ہیں۔ ہم ایک لمبے عرصے سے کہہ رہے ہیں کہ جمہوریت سازی سے پہلے ٹھنڈا تھا۔


ایسا کرنے کے لیے، ہم دونوں ایسی چیزیں بناتے، خریدتے یا ان کے ساتھ شراکت کرتے ہیں جو ویب کو مزید کھلا اور پرلطف بناتی ہیں۔ Pocket Casts ایک بہترین پوڈ کاسٹنگ ایپس میں سے ایک ہے۔ یہ بہت صارف پر مبنی ہے؛ یہ دنیا کے Spotifys اور Apples کا ایک آزاد متبادل ہے۔ ہم صارف کی درخواستوں کا جواب دینے اور اسے بہتر بنانے کی کوشش کرنے کے لیے صرف اس پر مسلسل اعادہ کر رہے ہیں۔


ہمارے زیادہ تر کاروباری ماڈل اشتہارات یا دیگر ماڈلز کے برخلاف ہمیں ادائیگی کرنے والے لوگوں کے ذریعے ہوتے ہیں۔ ہم اپ گریڈ فراہم کرتے ہیں اور بار بار آنے والی آمدنی ہی ہمیں اگلے دن کام پر آنے کی اجازت دیتی ہے۔ ہم آٹومیٹک کے ساتھ کل وقتی کام کرنے والے 2,000 لوگوں پر آنے والے ہیں۔ یہ واقعی بہت بڑھ گیا ہے، یہاں تک کہ جب ہم نے آخری بار بات کی تھی۔ مجھے لگتا ہے کہ ہم نے پچھلے سال 700 سے زیادہ کی خدمات حاصل کیں۔


700 لوگ آپ نے ان سب کو کہاں رکھا ہے؟


ساری دنیا میں. ہمارے پاس اب 93 ممالک میں لوگ ہیں۔ شروع سے ہی، اور خاص طور پر پچھلے سال، ہمارے بڑے فائدے میں سے ایک یہ ہے کہ جہاں ہم لوگوں کو ملازمت دیتے ہیں وہاں ہم واقعی جغرافیائی طور پر محدود نہیں ہیں۔ ہم اس بات پر پختہ یقین رکھتے ہیں کہ دنیا میں ٹیلنٹ کو یکساں طور پر تقسیم کیا جاتا ہے، لیکن موقع نہیں ملتا۔ جب ہم ان جگہوں کو موقع فراہم کرتے ہیں جہاں وہ عام طور پر نہیں ہوتے ہیں، تو ہمیں واقعی، واقعی حیرت انگیز لوگ ملتے ہیں اور وہ بہت اچھے ساتھی بنتے ہیں جو واقعی طویل عرصے تک رہتے ہیں۔


دوسری غیر معمولی چیز جو ہم کرتے ہیں وہ یہ ہے کہ ہم عالمی تنخواہ کی شرح ادا کرتے ہیں، جس سے بین الاقوامی بھرتیوں میں بھی مدد ملتی ہے، اس لیے ہم تنخواہوں کے لیے اسی طرح کی حدیں ادا کرتے ہیں، چاہے آپ کسی بھی ملک میں ہوں۔


یہ بہت اچھا لگتا ہے۔ میں صرف اس کی مشق میں تیزی سے غوطہ لگانا چاہتا ہوں۔ آپ اپنے 92 ویں ملک میں کسی کو ادائیگی کرنا چاہتے ہیں اور وہاں آپ کے پاس صرف ایک شخص ہے۔ ایسا کرنے کے لیے آپ کی تعمیل کی لاگت بہت زیادہ ہے — آپ کو حکومت کے ساتھ رجسٹر کرنا ہوگا اور ان کی ٹیکس کی صورت حال کا پتہ لگانا ہوگا۔ آپ اس سب کا انتظام کیسے کرتے ہیں؟ تقسیم ہونے کے لیے یہ بہت زیادہ ہے۔


ہاں۔ ایسی کمپنیاں بھی ہیں جو آپ کے لیے اس کا انتظام کر سکتی ہیں۔ یہاں تک کہ امریکہ میں، جب ہم نے شروع کیا، تمام 50 ریاستوں کے مختلف قوانین ہیں اور مختلف کاؤنٹیوں کے مختلف قوانین اور سب کچھ ہے۔ زیادہ تر لوگ پے رول فراہم کرنے والے کے ساتھ کام کرتے ہیں۔ کچھ بین الاقوامی مساوی ہیں۔


دوسرا جواب، بالکل سادہ، یہ ہے کہ ان میں سے کچھ لوگ تکنیکی طور پر ٹھیکیدار ہیں جو ہر ماہ ایک مقررہ رقم کا بل دیتے ہیں۔ اس سے بہت زیادہ اوور ہیڈ ہٹ جاتا ہے، خاص طور پر ان جگہوں کے لیے جہاں آپ کے پاس کسی ملک میں صرف ایک ہی فرد ہو۔ یہ لوگوں پر تھوڑا سا بوجھ ڈالتا ہے کہ وہ اپنے ٹیکس خود سنبھال لیں، اور وہ عام طور پر ایک کارپوریشن کو معاہدوں اور اس جیسی چیزوں کے لیے رجسٹر کرتے ہیں، لیکن یہ چیزوں کو بہت آسان بنا دیتا ہے۔


میں نے ہمیشہ اس ماڈل کو پسند کیا ہے۔ بہت سارے لوگوں کے لئے جنہوں نے اسے آزمایا ہے، ایسا لگتا ہے کہ اصل میں کچھ پیچیدگی ہے جس کا آپ کو انتظام کرنا ہے۔ عملی طور پر - ہم کہتے ہیں کہ میں پوری دنیا میں بہترین پوڈ کاسٹ میزبان تلاش کرنا چاہتا ہوں۔ میں ایسا کیسے کروں گا؟ اگر ایک ایسا شخص ہے جو میرے کردار کے لیے اس میں بہترین ہے جو لکسمبرگ میں ہے، تو میں اس شخص کو کیسے تلاش کروں گا؟ آپ ان لوگوں کو کیسے ڈھونڈیں گے؟


کچھ میرے خیال میں کمپنیاں کافی نہیں کرتی ہیں صرف اپنے صارف کی بنیاد کو فروغ دینا یا اپنے سامعین کو فروغ دینا ہے۔ شاید تین کردار ہیں جن کی آپ واقعی ابھی Verge کے لیے خدمات حاصل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ وہ کہو۔ ان کے لیے اشتہار چلائیں۔ آپ دوسرے لوگوں کے لیے اشتہار چلاتے ہیں — اپنے لیے اشتہارات چلائیں۔


ہم اپنی تمام مصنوعات پر ایسٹر کے انڈے لگانے کی کوشش کرتے ہیں جو لوگوں کو ہمارے جاب پیج پر لے جاتے ہیں۔ ہم نے اپنی ایپس کے تمام "کے بارے میں" صفحات کو بہت بہتر بنانے کی کوشش کی ہے، جیسے ڈے ون، پاکٹ کاسٹ، ٹمبلر۔ اگر لوگ وہاں موجود ہیں تو انہیں اپنی ملازمت کی طرف اشارہ کریں۔ آپ کے موجودہ سامعین ایسا کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے، خاص طور پر اگر آپ ہماری طرح ہیں اور آپ کے سامعین کروڑوں افراد ہیں۔


آپ نے کچھ اور پروڈکٹس کا ذکر کرنا شروع کیا: پہلا دن، ٹمبلر، پاکٹ کاسٹ، ورڈپریس۔ سویٹ کیا ہے؟ کیا آپ ان سب کی فہرست بنا سکتے ہیں؟


ضرور میں بڑے کہوں گا: WordPress.com، WooCommerce، اور WordPress VIP نامی ہمارا انٹرپرائز کاروبار Automattic کے کاروبار کے ڈرائیور ہیں۔ بہت سے لوگ WordPress.com کو ورڈپریس کی میزبانی کرنے کے لیے ایک آسان جگہ کے طور پر سوچتے ہیں، لیکن وہ نہیں جانتے کہ یہ اصل میں ورڈپریس کے لیے تمام پلگ ان اور تھیمز چلا سکتا ہے اور یہ سب خود کار طریقے سے اپ ڈیٹ شدہ اور خود بخود محفوظ ہے۔ اسے ایک ایسی جگہ کے طور پر سوچیں جہاں آپ کسی بھی ورڈپریس سائٹ کو چلا سکتے ہیں — یہ مکمل طور پر بلٹ پروف، انتہائی محفوظ، اپ ڈیٹ ہے اور بنیادی طور پر اتنا ہی ٹریفک حاصل کر سکتا ہے جتنا آپ اس پر پھینک سکتے ہیں۔


ڈیکوڈر کو سنیں، بڑے آئیڈیاز کے بارے میں دی ورج کے نیلے پٹیل کے زیر اہتمام ایک شو — اور دیگر

ہمارے پاس اوپن سورس پروجیکٹس کی مثالیں بھی ہیں جو باہر نکلنے کی رفتار تک پہنچ جاتی ہیں۔ وہ یہ مثبت فلائی وہیل بن جاتے ہیں - زیادہ لوگ ان کو استعمال کرنے کا مطلب ہے کہ زیادہ لوگ ان میں تعاون کرتے ہیں۔ وہ مکمل طور پر ہر جگہ بن جاتے ہیں، تقریباً فطری اجارہ داریوں کی طرح، لیکن اجارہ داریوں کی طرح برائی نہیں - اجارہ داریاں جو ہر کسی کی ہوتی ہیں اس لیے وہ اچھا کرتے ہیں۔ یہ Chromium براؤزر انجن جیسی چیزیں ہوسکتی ہیں، جو اب Brave اور Chrome کے علاوہ انٹرنیٹ ایکسپلورر، مائیکروسافٹ کے پروڈکٹ کو طاقت دے رہا ہے۔ CMS اسپیس میں ورڈپریس کے پاس اب تمام ویب سائٹس کا 43% ہے۔ یہ باقی سب کے مشترکہ مقابلے میں تیزی سے بڑھ رہا ہے۔ یہ ممکنہ طور پر اگلی دہائی میں 80-85% تک پہنچ جائے گا۔


انتظار کریں، آپ نے ابھی پیشن گوئی کی ہے کہ ورڈپریس - اوپن سورس اور WordPress.com دونوں، میں فرض کر رہا ہوں - اگلی دہائی میں 85% ویب سائٹس کو طاقت دے گا۔


مجھے لگتا ہے کہ ہم کیا کر سکتے ہیں. اگر آپ اینڈرائیڈ سے چلنے والے ہینڈ سیٹس کی تعداد دیکھیں تو یہ تقریباً 85% ہے۔ میرے خیال میں ایک انجن کے طور پر Chromium 85% یا 90% براؤزر شیئر حاصل کرنے جا رہا ہے۔ آپ کے پاس ہمیشہ 10 یا 15% دوسری چیزیں ہوں گی، نئی چیزیں، وغیرہ۔ کیا ہوتا ہے جب آپ کو ٹریجڈی آف العام کے برعکس ملتا ہے — جب آپ کو کامنز کی فراوانی ملتی ہے، تو یہ ایک بہترین مستقبل بن جاتا ہے۔ جیسا کہ میں نے کہا، یہ مثبت فلائی وہیل جہاں جتنے زیادہ لوگ کسی چیز کو استعمال کرتے ہیں، زیادہ لوگ جو حصہ ڈالتے ہیں، اتنا ہی بہتر ہوتا ہے۔


چونکہ یہ مکمل طور پر مفت ہے اور ہر ایک کے لیے ہے، اس لیے لوگوں کے لیے اسے استعمال کرنے کی مزید وجوہات ہیں۔ سافٹ ویئر واقعی تیزی سے تیار ہوسکتا ہے۔ اگر آپ ارتقاء کی شرح کے بارے میں سوچتے ہیں، تو یہ صرف کسی بھی چیز سے مماثلت رکھتا ہے، بشمول ملکیتی حریف جن کے پیچھے کروڑوں بلین ڈالر ہوسکتے ہیں۔ وہ صرف ایک چیز پر مل کر کام کرنے والی دنیا کی چمک سے مماثل نہیں ہوسکتے ہیں۔


آپ نے کہا کہ آٹومیٹک اب 2,000 لوگ ہیں۔ آپ نے پچھلے سال میں 700 نئے لوگوں کی خدمات حاصل کیں۔ اس کی ساخت کیسے ہے؟ کون کہاں کام کرتا ہے؟


ہم خود کو ڈیجیٹل برکشائر ہیتھ وے کہتے ہیں۔ میں خود کمپنی کے سی ای او کے طور پر اور کچھ مرکزی خدمات — بشمول HR، قانونی، نظام — ان نسبتاً خود مختار ٹیموں کی خدمت کرنے کی کوشش کرتا ہوں جن کے پاس اپنی مصنوعات کو منظم کرنے، خود کو چلانے اور اعادہ کرنے کے طریقے کے لیے بہت زیادہ خود مختاری ہے۔ کمپنی کا یہ درمیانی حصہ، جسے 200 لوگ کہتے ہیں، رکاوٹوں کو دور کرنے اور باقی کمپنی کو تیزی سے آگے بڑھنے میں مدد کرنے کے لیے ہر ممکن کوشش کر رہا ہے۔


ٹیمیں چھوٹی چھوٹی کمپنیوں کی طرح چلتی ہیں۔ ان کے اپنے CEOs، ایگزیکٹوز، اور CMOs ہیں۔ وہ دراصل اپنے بورڈز تیار کر رہے ہیں۔ مرکزی حصہ جو کچھ بھی کرتا ہے اس کا ایک حصہ یہ ہے کہ، "ارے، ہم دو جگہوں پر یہی کام کر رہے ہیں۔ ہم یہاں WooCommerce کے لیے ایک نیوز لیٹر چیز بنا رہے ہیں اور ہم WordPress.com کے لیے ایک نیوز لیٹر چیز بنا رہے ہیں۔ ہم اسے کیسے جوڑتے ہیں اور اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ وہ ایک دوسرے کے ساتھ کام کرتے ہیں اور وہ ایک دوسرے کی تکمیل کرتے ہیں؟


تمام تنظیمی ڈھانچے تجارت کی ایک سیریز ہیں۔ اس لیے ہم رفتار اور خودمختاری کے لیے تجارت کرتے ہیں، لیکن پھر کبھی کبھی ہمیں واپس آنا پڑتا ہے اور یہ یقینی بنانا پڑتا ہے کہ ہم اپنے ساتھ اچھی طرح سے کام کر رہے ہیں۔

ڈیکوڈر کا راز یہ ہے کہ، بنیادی طور پر، یہ org چارٹس کے بارے میں ایک شو ہے۔ مجھے نہیں معلوم کہ آپ کو کسی نے خبردار کیا ہے۔

واقعی؟

شو کے اندر کہیں نہ کہیں ہر ایک بار org چارٹ بات چیت کا ایک سلسلہ ہے۔ آپ حیران ہوں گے۔

میں یہ نظریہ آپ پر ڈالوں گا: سب سے زیادہ افشا کرنے والا سوال جو آپ کسی سی ای او سے پوچھ سکتے ہیں وہ ہے، "آپ نے اپنی کمپنی کی ساخت کیسے بنائی؟" ہر ایک کو اس سوال کا جواب دینا ہوگا کیونکہ انہیں جاننے کی ضرورت ہے۔ اگر آپ اس سوال کا جواب نہیں جانتے ہیں، تو آپ نے بطور سی ای او اپنے بارے میں کچھ بہت اہم انکشاف کیا ہے۔ جب کہ اگر میں ابھی آیا اور آپ کو یہ کہتا ہوں کہ آپ نے اعتدال پسندی کے اس بحران کو کیوں حل نہیں کیا، تو اس کا جواب ظاہر ہو سکتا ہے، ایسا نہیں ہو سکتا، لیکن یہ مرکزی حقیقت نہیں ہے کہ آپ کمپنی کو کس طرح منظم کرتے ہیں۔ یہ میرا مقالہ ہے۔ میں متجسس ہوں کہ آپ اس کے بارے میں کیا سوچتے ہیں۔

یہ مجھے پکاسو کا ایک اقتباس یاد دلاتا ہے: "جب آرٹ کے نقاد اکٹھے ہوتے ہیں، تو وہ فن کے فلسفے کے بارے میں بات کرتے ہیں اور اس یا اس تحریک کا کیا مطلب ہوتا ہے - لیکن جب فنکار اکٹھے ہوتے ہیں، تو وہ اس بارے میں بات کرتے ہیں کہ سستا تارپین کہاں سے خریدنا ہے اور وہ کون سے برش استعمال کر رہے ہیں۔" بات چیت بہت زیادہ حکمت عملی بن جاتی ہے، لیکن اصل میں یہ وہ جگہ ہے جہاں سے بہت ساری فنکاریاں آتی ہیں۔

یہ سچ ہے کہ جب میں دوسرے ایگزیکٹوز کے ساتھ اکٹھا ہوتا ہوں، تو ہم اکثر تنظیمی ڈیزائن کے بارے میں جنون رکھتے ہیں، لیکن میں نے وہاں جو کچھ سیکھا ہے وہ یہ ہے کہ کوئی بھی ایسا ڈیزائن نہیں ہے جو دوسرے سے بہتر ہو۔ آپ ٹریڈ آف کی ایک سیریز کا انتخاب کر رہے ہیں اور آپ کو جان بوجھ کر اس بارے میں جاننا ہوگا کہ آپ کون سے ٹریڈ آف کا انتخاب کر رہے ہیں۔ ٹریڈ آف کی ایک مثال جسے ہم نے کئی سالوں میں آن کیا ہے: تھوڑی دیر کے لیے، ہمارا ڈیزائن تمام ٹیموں میں مکمل طور پر تقسیم کر دیا گیا تھا، کیونکہ ہم چاہتے ہیں کہ یہ ٹیمیں ایک دوسرے کے ساتھ کام کریں۔

مصنوعات کے ڈیزائن.


پروڈکٹ ڈیزائن، ہاں۔ کچھ سالوں کے لئے، ہم نے اصل میں مرکزی ڈیزائن کیا. ہم تمام ڈیزائنرز کو ایک مرکزی ٹیم رپورٹنگ ڈھانچے میں لے آئے۔ ہمیں وہاں واقعی زبردست مضبوط برتری حاصل تھی۔ یہ ہم جو کچھ کر رہے ہیں اس کے معیار کو بہتر بنانے کا حصہ تھا، لیکن ایک بار جب ہم نے اسے پورا کر لیا، ہم نے ڈیزائنرز کو تمام ٹیموں اور ڈویژنوں میں واپس ڈال دیا۔


دوسری مزے کی چیز جو میں Automattic کے بارے میں کہنا چاہتا ہوں وہ یہ ہے کہ یہ فریکٹل ہے۔ جب آپ زوم ان یا آؤٹ کرتے ہیں تو یہ خود مماثل ہوتا ہے۔ جب پوری کمپنی 20 افراد پر مشتمل تھی، تو یہ 20 افراد کی ٹیم کی طرح نظر آتی تھی۔ ہم اسے بنانے کی کوشش کرتے ہیں تاکہ قدرتی نمو اور ٹیموں کی تقسیم ہو۔


یہ دلکش ہے۔ آپ نے تین چیزوں کو تمام کاروبار کے طور پر بیان کیا اور دوسری چیزوں کا ایک گروپ دیگر شرطوں کے طور پر۔ جب میں دوسری کمپنیوں کو دیکھتا ہوں جو اس طرح منظم ہیں، تو ایک فطری تناؤ پیدا ہوتا ہے — دوسری شرطیں کب شرط بننے والی ہیں؟ آپ اس کے بارے میں کیسے سوچ رہے ہیں؟ آپ اس بات کا تعین کیسے کر رہے ہیں کہ جب Pocket Casts دیگر شرطوں سے فارغ ہو کر ایک حقیقی کاروبار بن گیا ہے؟


ایک آسان حد کمپنی کے لیے آمدنی کا 10% ہوگی۔ اگر یہ اس کے تحت ہے، تو یہ ممکنہ طور پر دوسرے بیٹس ڈھانچے کا حصہ بننے جا رہا ہے اور ہوسکتا ہے کہ کسی عام ایگزیکٹو کو رپورٹ کیا جائے یا تھوڑا سا خلاصہ کیا جائے۔ اگر یہ اس سے اوپر ہے، تو یہ ہمارے لیے ایک سنجیدہ کاروبار ہے اور اس کی اپنی نمائندگی ہوگی کہ لوگ ہر سہ ماہی اور چیزوں کے بارے میں بورڈ سے بات کریں گے۔ میں آپ سے اس کے بارے میں بات کروں گا۔


مشکل حصہ یہ ہے کہ ہمارے پاس - اور خاص طور پر پریس کے پاس - نیاپن کی لت ہے۔ نئی چیز بہت زیادہ توجہ مبذول کرتی ہے، لیکن آپ کو اس میں توازن رکھنا ہوگا۔ ہم نے صرف اسی سال WordPress.com پر 30 نئی چیزیں لانچ کی ہیں جنہوں نے صارف کے تجربے کو یکسر تبدیل کر دیا۔ گٹن برگ نہ صرف ورڈپریس بلکہ عام طور پر CMSs کی نئی تعریف کر رہا ہے۔ ہم اسے ٹمبلر پر بھی ڈالنے والے ہیں۔ کچھ واقعی دلچسپ چیزیں ہو رہی ہیں، لیکن یہ ضروری نہیں کہ یہ ہمیشہ بیانیہ میں آسانی سے فٹ ہو جائے۔


پریشان نہ ہوں، یہ شو تنظیمی چارٹس اور فیصلہ سازی کے بارے میں ہے، اور پھر ہم ورڈپریس میں داخل ہوں گے۔ دراصل، یہ ڈیکوڈر سوال ہے: آپ فیصلے کیسے کرتے ہیں؟ جب آپ ڈیزائن کو سنٹرلائز کرنے اور پھر ڈی سینٹرلائز کرنے کا فیصلہ کر رہے ہیں، تو آپ اس فیصلے کے بارے میں کیسے آتے ہیں؟


میں ذاتی طور پر، یا تنظیم؟


دونوں، اور وہ کیسے مختلف ہیں؟


آٹومیٹک میں یقینی طور پر لوگ ہیں جو چاہتے ہیں کہ میں، میٹ، جوابات حاصل کروں۔ وہ مجھ سے ایک سوال پوچھیں گے اور اس طرح ہوں گے، "X, Y, Z کا وژن کیا ہے؟" یا کچھ اس طرح. لیکن کمپنی کو ڈیزائن کرنے میں ہم نے جو کچھ بھی کیا ہے وہ یہ کہہ رہا ہے کہ جوابات بالکل ٹھیک ہیں۔ حکمت ان لوگوں میں ہے جو گاہکوں سے بات کرتے ہیں، کام کرتے ہیں، کوڈ لکھتے ہیں، چیزوں کو ڈیزائن کرتے ہیں، صارف کے ٹیسٹ کرتے ہیں۔ ہم اسے بنانا چاہتے ہیں تاکہ فیصلے زیادہ سے زیادہ معلومات والے لوگوں سے ہوں۔

میں ممکنہ حد تک کم سے کم فیصلے کرنے کی کوشش کرتا ہوں اور واقعی میں کہتا ہوں، "ہم اسے ٹیموں، تقسیموں، درخت کی شاخوں کے کناروں بمقابلہ تنے تک کیسے دھکیل سکتے ہیں؟" مفروضہ یہ ہے کہ ہم میں سے کوئی بھی ہم سب کی طرح ہوشیار نہیں ہے، تو اب ہم وہاں کیا بنائیں؟

میں شفافیت کے لیے کہتا ہوں، تاکہ چیزیں لکھی جائیں، شیئر کی جائیں، بات چیت کی جائے۔ مجھے فیصلے کے جرائد کا خیال پسند ہے۔ ہم ورڈپریس پر بنایا گیا یہ اندرونی بلاگنگ سسٹم استعمال کرتے ہیں جسے P2 کہتے ہیں۔

ہاں، یہ حرکت پذیر قسم پر بنایا گیا ہے۔ آٹومیٹک میں دلچسپ بات یہ ہے کہ کوئی اندرونی ای میل نہیں ہے۔ مجھے اپنے ساتھیوں سے ایک سال میں مٹھی بھر ای میلز موصول ہوتی ہیں۔ سب کچھ ان اندرونی بلاگز پر ہوتا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ ہمارے پاس بنیادی طور پر ایک تنظیمی بلاکچین ہے جہاں 2007 تک جانے والا ہر ایک فیصلہ ان اندرونی بلاگز میں سے ایک پر ہوتا ہے۔ آپ جان سکتے ہیں کہ کوڈ کا ہر ٹکڑا کیسے کام کرتا ہے، یا ہر کاروباری فیصلہ، یا ہر لوگو۔ سب کچھ وہاں کہیں نہ کہیں ہے۔


"ہمارے پاس بنیادی طور پر ایک تنظیمی بلاک چین ہے جہاں 2007 میں واپس جانے والا ہر ایک فیصلہ ان اندرونی بلاگز میں سے ایک پر ہوتا ہے۔"

یہاں تک کہ اگر آپ اور میں نے ایک میٹنگ میں کچھ فیصلہ کیا ہے، تو ہمیں اسے بعد میں لکھنا ہوگا۔ یہ اس P2 پر ہے، لہذا لوگ اس میں متضاد طور پر حصہ لے سکتے ہیں۔ آنے والی نسلیں یا خود کے مستقبل کے ورژن جو بھول گئے ہیں کہ ہم نے فیصلہ کیوں کیا وہ بتا سکتے ہیں کہ ہم نے ایسا کیوں کیا۔


آخر میں، ہم یہ کہنے کی کوشش کرتے ہیں، "الٹ جانے والے فیصلے جلدی، اور ناقابل واپسی فیصلے جان بوجھ کر، یا آہستہ آہستہ۔" ہم ہر فیصلے کو دو قسموں میں ڈالتے ہیں۔ زیادہ تر - جو آپ کرتے ہیں اس کا 99% - بہت الٹنے والا ہے۔ کچھ چیزیں واقعی بڑی ہوتی ہیں۔ آپ کس سے فنڈنگ ​​لیتے ہیں، ایکوزیشنز — ان چیزوں کو کھولنا مشکل ہے، لہذا آپ کو یہ فیصلے بہت جان بوجھ کر کرنے کی ضرورت ہے۔


ایسا کون سا فیصلہ ہے جو آپ کے سامنے آتا ہے جو آپ کو باقاعدگی سے کرنا پڑتا ہے؟


مضحکہ خیز بات یہ ہے کہ - خاص طور پر 2,000 لوگوں میں - وہ چیزیں جو میرے پاس آتی ہیں وہ چیزیں ہیں جنہیں کوئی اور ابھی تک حل نہیں کر سکا ہے۔ مثالی طور پر، یہ مسئلہ میرے پاس آنے سے پہلے ہی اس کو حل کرنے کی کوشش کرنے والے واقعی ہوشیار، باصلاحیت لوگوں کی بہت سی پرتوں سے بنا۔ اس کا مطلب ہے کہ میرا کام کبھی سست نہیں ہوتا۔ میں کنارے کے معاملات دیکھ رہا ہوں۔ میں وہ چیزیں دیکھ رہا ہوں جو — 93 ممالک میں 2,000 لوگوں میں — وہ چیزیں ہیں جن کے بارے میں آپ نے کبھی سوچا بھی نہیں تھا۔ وہ مکمل طور پر ناول ہیں۔


آئیے ورڈپریس کے بارے میں بات کرتے ہیں۔ یہ ایک دیو ہے۔ یہ شاید ایک نظر انداز دیو ہے، جیسا کہ آپ پہلے اشارہ کر رہے تھے۔ آپ نے ابھی اس بڑے، نئے اپ گریڈ کو گٹن برگ نامی رول آؤٹ کیا ہے۔ ورڈپریس کتنا بڑا ہے؟ کتنے لوگ اس پر کام کرتے ہیں؟


کمپنی میں، شاید تقریباً 500 لوگ ورڈپریس پر کام کر رہے ہیں، لیکن ہر ورڈپریس ریلیز کے لیے، جیسا کہ ورژن 5.9 جو دسمبر میں سامنے آیا تھا، ہم تمام شراکت داروں کی فہرست بناتے ہیں۔ Automattic کے ذریعہ ملازم عام طور پر 10% یا اس سے کم شراکت دار ہوتے ہیں۔


زبردست.


یہ ورڈپریس کمیونٹی کے بارے میں بہترین چیزوں میں سے ایک ہے۔ اگرچہ ہمارے پاس یہ منافع بخش ہے جو میں نے 17 سال پہلے شروع کیا تھا، Automattic، کمیونٹی اس سے بڑھی ہے اور ترقی کی منازل طے کر رہی ہے۔ یہاں دسیوں ہزار پلگ ان، تھیمز، اربوں ڈالر کا کاروبار ہے جو دوسری کمپنیوں اور ماحولیاتی نظام سے گزرتا ہے۔ یہ وہ چیز ہے جس پر ہم جان بوجھ کر کام کرتے ہیں۔


جب آپ پلیٹ فارمز کا مطالعہ کرتے ہیں، چاہے وہ ونڈوز ہو، دوسرے آپریٹنگ سسٹمز، پلیٹ فارمز جو حقیقی پلیٹ فارمز تھے بمقابلہ پلیٹ فارمز جو نہیں تھے — عام طور پر ایک تناسب آتا ہے، جو کہ 1:20 ہے۔ پلیٹ فارم کا تخلیق کار یا بنیادی شراکت دار، یا ان کا کمرشلائزر، یا جو بھی آپ اسے کہنا چاہتے ہیں — اگر وہ اس ماحولیاتی نظام میں آمدنی کا 5% سے زیادہ کما رہے ہیں، تو وہ شاید ماحولیاتی نظام کا دم گھٹ رہے ہیں۔ یہ بھی دلچسپ ہے، اگر آپ اسے ایپ اسٹورز پر لاگو کرتے ہیں۔


میں یہ بھی بحث کروں گا کہ ایپ اسٹورز پر بہت زیادہ رقم کمانے کی ضرورت ہے۔ ہر DoorDash ڈیلیوری، یا Uber کی سواری کے بارے میں سوچیں۔ اگرچہ 30% کی کٹوتی بہت زیادہ اور ممکنہ طور پر غیر پائیدار معلوم ہوتی ہے، اگر آپ اینڈرائیڈ iOS کے اوپر بنائے گئے قدر کے کل ماحولیاتی نظام کو دیکھیں، تو درحقیقت میں یہ بحث کروں گا کہ وہ بہت کامیاب پلیٹ فارمز رہے ہیں۔ ایپل کی تمام آمدنی کا حصہ شاید اس قدر کے 5% سے بھی کم ہے جو وہ دنیا میں پیدا کر رہے ہیں۔


یہ وہی ہے جسے ہم نشانہ بناتے ہیں. یہ وہی چیز ہے جو ورڈپریس کے ماحولیاتی نظام کو ملکیتی حریفوں جیسے Shopify یا Works یا Squarespace سے ممتاز کرتی ہے، جو عام طور پر ان کے ماحولیاتی نظام میں 50-95% آمدنی حاصل کرے گی۔


میرے خیال میں آپ شو میں ہمارے پہلے اوپن سورس سی ای او ہوسکتے ہیں، اس بات پر منحصر ہے کہ یہ کب چلتا ہے۔ آپ اس کا انتظام کیسے کرتے ہیں؟ ورڈپریس ایک بڑا اوپن سورس پروجیکٹ ہے۔ کوئی بھی جا کر ورڈپریس ڈاؤن لوڈ کر سکتا ہے اور سائٹ شروع کر سکتا ہے۔ آپ کو اس سے کوئی لینا دینا نہیں ہے۔ آپ کو کوئی آمدنی نہیں آتی ہے۔ کوئی بھی اس میں ترمیم کرسکتا ہے اور اس کے ساتھ جو چاہے کرسکتا ہے۔ پھر وہی ہے جو وہ مرکزی اوپن سورس کوڈ میں حصہ ڈالتے ہیں تاکہ آپ نئے ورژن جاری کر سکیں۔ آپ لوگ اس کا انتظام کریں۔ اس کے بعد آپ کے پاس ایک کاروبار ہے۔ یہ سب کیسے کام کرتا ہے؟ کیا کوئی ایسا شخص ہے جو ورڈپریس کا انچارج ہے، اور پیش کیے جانے والے پیچ کو منظور کر رہا ہے؟ آپ اس پہلو کو کس طرح سنبھال رہے ہیں، اور آپ یہ فیصلہ کیسے کر رہے ہیں کہ کیا بنانا ہے اور کیا چھوڑنا ہے؟



آٹومیٹک شروع ہونے سے پہلے میں ورڈپریس کا لیڈ ڈویلپر تھا۔ یہ پہلی ٹوپی ہے جو میں پہنتا ہوں۔ آپ اس کے ساتھ رقص کرتے ہیں جو آپ کو لایا ہے۔ جب میں طویل مدتی سوچ رہا ہوں، تو میں سب سے پہلے سوچ رہا ہوں، "اس سال، 10 سال، 30 سال بعد ورڈپریس کمیونٹی کے لیے کیا بہتر ہوگا؟ کیا چیز ہمیں سب سے زیادہ پائیدار، سب سے زیادہ لچکدار، سب سے زیادہ کمزور بنائے گی؟" میں پہلے اس کے بارے میں سوچتا ہوں۔


میں آٹومیٹک کو بھی اس طرح چلاتا ہوں کہ اس کا معاشی مفاد مکمل طور پر اس سے ہم آہنگ ہو جس کے بارے میں مجھے یقین ہے کہ وسیع تر W کے لیے طویل مدتی بہترین ہے۔

Comments

Popular posts from this blog

Earn Money Online From Mobile

 How to Earn Money Online From Mobile If you have a mobile device, then you can earn money online by taking surveys or doing data entry from images. These types of tasks are ideal for mobile users and are great ways to make money on the go. Many of these surveys are also available on Amazon Mechanical Turk, which is a website that is optimized for computer users. Nevertheless, if you are on your mobile device, then you can also opt to complete these tasks through your mobile device. Swagbucks If you're a smartphone user, you may wonder how to earn money online from mobile using Swag Bucks. Swagbucks rewards its members for various actions, including watching videos and taking surveys. You can also earn money by signing up for free trials of streaming services and credit reports. While the process may sound complicated, you can actually earn several hundred SBs in just a few hours. This website offers several great features, such as cashback and free gift cards. You can earn points

Compliance & Emerging Technology in Insurance

  Compliance & Emerging Technology in Insurance we're going to be talking about emerging  technologies and kind of compliance and   regulation areas that are attached to  that within the insurance industry. But before we get going with the  questions that I've got for you,   can you give everybody an introduction?  Yeah, thank you Ema, nice to see you. So   Brian Casey is my name, I am a partner at  the Locke Lord law firm based in Atlanta   and co-head our corporate and regulatory insurance  practice. Great, thank you for joining me. So to   get us started, I teased the idea of it, but  how are you seeing emerging technologies,   whether it be blockchain or AI or maybe even  simple things like text messages and just the way   the world is changing, how are you seeing those  being used within the insurance industry today?   Yeah, broad topic but important nonetheless. Um  let's start a little more general so before we   get to more modern things like blockchain and  AI.

when Technology start a to z information about Technology

 What Do Technology Mean? The term "technology" can be used to refer to many different things. It can be an instrument that helps us solve problems and create products, such as robots and computers. Technology is a combination of art and science, and it is constantly evolving and improving. In general, technology is beneficial, and it is helping us make our lives easier. Let's examine some examples of technology. Let's also consider some of the negative connotations of technology. Technology The term technology encompasses a wide variety of fields. It refers to the knowledge, skills, and techniques necessary to accomplish the goal of human progress. These means can take the form of tools, systems, instruments, machines, software, and artificial materials, and can affect human or animal behavior and the environment. The definition of technology is broader and encompasses the fields of medicine, information technology, and construction. It began with the transformation

How Does Technology Affect Communication?

What Do Technology Mean? The term "technology" can be used to refer to many different things. It can be an instrument that helps us solve problems and create products, such as robots and computers. Technology is a combination of art and science, and it is constantly evolving and improving. In general, technology is beneficial, and it is helping us make our lives easier. Let's examine some examples of technology. Let's also consider some of the negative connotations of technology. Technology The term technology encompasses a wide variety of fields. It refers to the knowledge, skills, and techniques necessary to accomplish the goal of human progress. These means can take the form of tools, systems, instruments, machines, software, and artificial materials, and can affect human or animal behavior and the environment. The definition of technology is broader and encompasses the fields of medicine, information technology, and construction. It began with the transformation o

Do you STILL want to relocate to the UK as Healthcare Assistant? WATCH THIS! Career change at 30

  like my first day i was in oh i was shocked at  the level of personal care and how personal the   personal care was for me i did not need english  proficiency tests that's one of the great sites   to apply for within changing career comes with  different benefits and challenges especially   when you are changing career as well as changing  locations in today's video i've got a wonderful   content creator with me who will be sharing with  us some of our experiences with changing careers   in the united kingdom please welcome with me sola  lucy but before we do that if you are new on the   channel hello my name is victoria also known  as the nigerian thank you so much for stopping   by i hope you stay if you like this video please  make sure that you give it a thumbs up leave me a   comment below share this video and let me know if  you've got more questions in the comments section   so without further ado i welcome tala into  this conversation hello you're welcome

Earn Money Online Without Investment

 How to Earn Money Online Without Investment Getting money online is easier than ever before, thanks to the internet. There are many opportunities to make money on the internet with little to no investment. If you're interested in learning how to earn money online without investment, this article will teach you how. Here are a few examples. You can also earn money on the Internet by freelancing, using chatbots, or working with print-on-demand services. Freelancing is a great way to earn money online Freelancing allows you to work for yourself on various projects. You can choose to work on project-based projects, or you can opt for retainer packages where you receive recurring payments from the same client. This model is a good option if you're unsure how much you want to invest in your business. You can choose between several different packages, and the best one for you depends on your goals and the services you're looking for. When looking for freelance projects, you shoul

Food You Eat Affects Your Brain

 How the Food You Eat Affects Your Brain Have you ever wondered how the food you eat affects your brain? This TED-Ed video will give you an overview of how what you eat affects your brain and cognitive functions. Whether you've always wondered how to improve your memory or how to enhance your mood, this short video will explain the relationship between food and cognition. It's also worth watching if you've ever wondered how colorful foods improve your mood. Mood Researchers have long suspected that the foods we eat can affect our moods. Even ancient Indian sages observed that many people became irritable in the afternoon. The Food and Mood Project, backed by the mental health charity Mind, found that we're all affected by what we eat. For example, eating too much sugar can result in a spike in feel-good neurotransmitters and then a quick crash. In the first major trial that looked at the relationship between food and mood, researchers recruited 67 clinically depressed p

Former Prime Minister Imran Khan Passes Away

A Year In Review: Imran Khan's Humble start and how Imran has grown since then For many Pakistanis, living under the rule of Pakistan's iconic military dictator General Pervez Musharraf is a long way off. From the moment he took power in 1999, the country's new Prime Minister Imran Khan had his work cut out for him. The country was on the brink of civil war, and an unruly minority of Pakistanis was making up the majority of the population. Khan's PPP was sworn in as the country's new government in July 2015, but he was already facing widespread criticism for his slow progress on reform and his promise to take away the country's nuclear weapons. In his first year in office, Khan has already made history. In one year, he has become the country's first democratically elected civilian leader, and his first year in office has already been heralded as a historic year for Pakistan. Pakistan's new PM speaks at the opening ceremony of the SAARC summit in Xangchun

health insurance

  The reason is that most of us take health insurance, but they do not know how many things their advisors have hidden from them while taking health insurance. Ultimately, when you go to make a claim, you will not get the claim and on what small things you do not get the claim. I am going to cover all these points today and along with this, I am also going to tell you that if you have not taken health insurance till now. Health insurance is renewed every year. This means that in a way you are taking new health insurance every year. So, if you are about to renew yours or if you are going to take new health insurance, then you will take care of these points which I am going to tell you, do ask all these points from your advisor and if you buy insurance online, then you need to check all these points. I will proceed step by step and you will know and check by yourself if you have health insurance, that all these things are covered inside it or not. More and more people will come to know t

Problem in samsung mobiles / ایم 1 سلیکون کے ساتھ آئی پیڈ ایئر ثابت کرتا ہے کہ سام سنگ کو درمیانی فاصلے کے ٹیبلٹ کا مسئلہ ہے۔

 ایم 1 سلیکون کے ساتھ آئی پیڈ ایئر ثابت کرتا ہے کہ سام سنگ کو درمیانی فاصلے کے ٹیبلٹ کا مسئلہ ہے۔ Galaxy Tab S8 کے خریداروں سے باہر، زیادہ تر لوگ طاقتور، سستی درمیانی رینج ٹیبلٹس کے لیے ایپل کا رخ کرنے جا رہے ہیں۔ کوئی بھی جو میرا Galaxy Tab S8+ جائزہ، یا کوئی Tab S8 جائزہ پڑھتا ہے، شاید وہ میری سرخی پر اعتراض کرے گا۔ سام سنگ کی نئی ٹیبلٹ سیریز بہترین ہے، جو ایک خوبصورت پتلی بیزل ڈسپلے اور 120Hz ریفریش ریٹ کے ساتھ تیز کارکردگی کو جوڑتی ہے۔ سام سنگ نے اپنے فلیگ شپ ٹیبلٹس کو بالکل اسی طرح اپ گریڈ کیا جیسا کہ اسے ہونا چاہیے تھا، بشمول آئی پیڈ او ایس کے مقابلے میں ایک UI کو کم درجہ بندی کرنا۔ اور ٹیب ایس 8 کی قیمت آئی پیڈ ایئر سے صرف $100 زیادہ ہے۔ تو کیا مسئلہ ہے؟ یہ ہے کہ سام سنگ کی کوئی بھی پیشکش $700 سے کم کارکردگی کے لحاظ سے ایک پہاڑ سے گر جاتی ہے۔ M1 کے ساتھ 10.9 انچ، $600 آئی پیڈ ایئر کی موجودہ قیمت کا حریف اسنیپ ڈریگن 750G اور 6GB RAM کے ساتھ 12.4 انچ، $600 Galaxy Tab S7 FE ہے۔ 2020 سے بجٹ موبائل چپ سے لیپ ٹاپ ریٹیڈ چپ کا موازنہ کرنا اتنا ہی منصفانہ ہے جتنا کہ Forza Horizon 5 میں V